Google Analytics to jedne z bardziej znanych narzędzi analitycznych, jeśli chcemy prowadzić skuteczne działania SEO, Google Analytics nam to ułatwi, ponieważ pozwala mierzyć ruch na stronie internetowej oraz zachowanie użytkowników.
Czytaj więcejYandex a Google- czym się różnią?
Jaka jest rosyjska wyszukiwarka, w czym jest podobna do Google a co je różni?
Czytaj więcejYandex- rosyjski odpowiednik Google- czym jest i co ma do zaoferowania?
Jaka jest historia Yandex, co wyróżnia tę rosyjską wyszukiwarkę?
Czytaj więcejZ jakich narzędzi korzystać prowadząc biznes online?
Prowadzenie biznesu online w dzisiejszych czasach staje się z jednej strony coraz prostsze ze względu na obecność wielu gotowych rozwiązań, lecz z drugiej strony „niższy próg wejścia” przekłada się na większą konkurencję.
Czytaj więcejJak utrzymać i rozwijać swój biznes w czasie pandemii?
Dowiedz się co zrobić, aby powrócić na ścieżkę zysków sprzed pandemii.
Czytaj więcejReklama na Instagramie – jak zacząć działać na IG?
Instagram to bardzo prężnie rozwijający się serwis społecznościowy, w którym komunikacja opiera się na zdjęciach i filmach. Dowiedz się jak rozwijać swój biznes za pośrednictwem instagrama
Czytaj więcejCo szkodzi SEO?
Dowiedz się na co zwracać uwagę i czego lepiej nie robić, aby nie zaszkodzić SEO Twojej strony www.
Czytaj więcejCzy warto mieć newsletter?
Newsletter mogą wysyłać zarówno platformy zakupowe i e-sklepy, jak i osoby, które nie prowadzą działalności sprzedażowej, natomiast dzielą się w Sieci przygotowanymi przez siebie treściami i skupiają wokół siebie społeczność, która jest zainteresowana takim tematami.
Czytaj więcejWtyczki SEO dla stron WordPress
Poznaj wtyczki, które pomagają w optymalizacji treści, przyśpieszeniu działania witryny oraz monitorowania działań odbiorców.
Czytaj więcejUsuwanie komentarzy z wizytówki Google
Dowiedz się, jak chronić swój biznes przed niepożądanymi działaniami na wizytówce Google Moja Firma
Czytaj więcej