Dowiedz się już teraz, co to jest newsletter i jak go stworzyć, aby zgromadzić lojalną społeczność i zbudować stabilną markę.
Czytaj więcejNetografia- wszystko co powinieneś wiedzieć o tej nowoczesnej metodzie badawczej
Netografia powstała z potrzeby lepszej analizy tego co dzieje się w świecie wirtualnym, ponieważ tradycyjne metody etnograficzne, najprościej mówiąc nie nadążały już za współczesnym światem.
Czytaj więcejQ-commerce jaki to rodzaj handlu i czym się charakteryzuje?
Pomimo że na rynku polskim nadal króluje rodzaj handlu Next Day Delivery, czyli tzw. dostawa następnego dnia, okazuje się, że w ostatnim czasie wyraźnie daje znać o sobie zupełnie nowy model e-handlu q-commerce.
Czytaj więcej10 najlepszych wtyczek cache do przyspieszenia strony WordPress
Szybkość ładowania się strony internetowej ma ogromny wpływ na wygodę użytkowników. Nie musisz obawiać się spadku liczby odwiedzających, jeśli tylko skorzystasz ze skutecznych wtyczek cache WordPress.
Czytaj więcejGoogle Discover poznaj nową usługę od Google?
Czym jest ta usługa od giganta Google i czy wpływa na pozycjonowanie stron internetowych? Wszystkie odpowiedzi znajdziesz w naszym artykule.
Czytaj więcejCzym jest Google Trends?
Prowadzisz sklep internetowy i nie wiesz, jakie nowe produkty warto dodać do oferty? A może chcesz zoptymalizować koszty kampanii reklamowych, aby skupić się na towarach, na które już za moment będzie największy popyt? Poznaj przydatne narzędzia.
Czytaj więcejCzym jest Google Lens i jak go wykorzystać w biznesie?
Google Lens, czyli słynny Obiektyw. Sprawdź, jak działa Google Lens i jak warto z niego korzystać w swoim sklepie internetowym.
Czytaj więcejCo sprzedawać w Internecie w 2022 roku?
Szukasz pomysłu na biznes w 2022 roku? Zwróć uwagę na branżę e-commerce. W 2021 roku aż 77% użytkowników Internetu kupiło przynajmniej jeden produkt w sklepie online. Sprawdź, co warto sprzedawać w Internecie w 2022 roku.
Czytaj więcejCzym jest m-commerce?
Zarówno e-commerce, jak i m-commerce stanowi przyszłość dla sklepów internetowych. Jaka jest różnica pomiędzy e-commerce i m-commerce i dlaczego warto wdrażać m-commerce do swojego sklepu internetowego?
Czytaj więcejCzy warto wdrożyć do sklepu internetowego płatności ratalne?
Sprzedaż ratalna ma sporo zalet, jest szczególnie pozytywnie odbierana przez konsumentów, co bezpośrednio wpływa na zaufanie do marki, a także samą sprzedaż. Zanim jednak wdrożysz ten system we własnym sklepie internetowym, warto dobrze poznać możliwości systemów sprzedaży na raty.
Czytaj więcej