Warto pamiętać, że PHP można stosować go zarówno do projektów prywatnych, jak i komercyjnych bez żadnych ograniczeń.
Czytaj więcejJak działa programmatic buying?
Pozyskanie klientów to klucz do sukcesu każdej działalności. Marketingową walkę na tym polu można zobaczyć już wszędzie.
Czytaj więcejDobór kolorów na stronę internetową
Tworzenie stron internetowych to złożony proces, który wymaga indywidualnego podejścia do każdego projektu. Oczywiście są elementy standardowe, które pojawiają się na wszystkich albo przynajmniej większości stron, jednak ostateczny wygląd witryny musi być dopasowany do charakteru działalności i potrzeb, a te są zazwyczaj różne.
Czytaj więcejJak poprawić szybkość ładowania strony internetowej?
Każdy użytkownik Internetu z pewnością doskonale zna sytuację kiedy chce wejść na konkretną stronę www, ale niestety musi długo czekać, aż ta się załaduje i będzie gotowa do użytku.
Czytaj więcejPodstawowe zasady bezpieczeństwa strony www
Na temat bezpieczeństwa w sieci powiedziano już wiele, ale z pewnością wiele można jeszcze dodać.
Czytaj więcejTeksty, które sprzedają. Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?
Sklepy internetowe z każdym dniem zyskują coraz większą popularność. Coraz więcej osób docenia wygodę jaką daje robienie zakupów w Sieci.
Czytaj więcejCzy warto prowadzić bloga firmowego?
Blog firmowy to obecnie jeden z najgorętszych trendów. Dzieje się tak, ponieważ blog firmowy jest mocno powiązany z hasłem content marketing, czyli jedną z idei, na które stawia nowoczesny marketing internetowy.
Czytaj więcejOptymalizacja strony internetowej
Każdy przedsiębiorca tworząc stronę lub sklep internetowy liczy na to, że jego witryna będzie często odwiedzana przez użytkowników Sieci. To całkowicie zrozumiałe – właśnie w takim celu tworzy się strony www. Wrocław jest miastem, gdzie znajdziesz specjalistów, którzy pomogą Ci wykreować stronę Twojej firmy.
Czytaj więcejRODO, a sklepy internetowe. Co zmienią nowe przepisy unijne?
RODO to pojęcie, które ostatnio stało się bardzo popularne, szczególnie w Internecie. Od czego wziął się ten skrót?
Czytaj więcejMarketing automation, czyli sposób na promocję
Aby nakłady ponoszone na marketing dawały jak najlepsze wyniki należy określić profil klienta, jego oczekiwania, motywacje do zakupu czy potrzeby. Następnie powinniśmy kierować odpowiedni do jego profilu przekaz.
Czytaj więcej