Prowadząc sklep internetowy warto zwrócić uwagę na kilka nieoczywistych aspektów ich optymalizacji.
Czytaj więcejO internetowych rewolucjach
Google kształci swoich użytkowników w tematyce związanej z marketingiem internetowych. Przeczytaj czym są Internetowe Rewolucje Google.
Czytaj więcejJak urozmaicić wpisy na stronie?
Na dobry wpis składa się szereg składników, najważniejszy jest tekst, ale warto pamiętać też o ciekawych zdjęciach czy filmach.
Czytaj więcej5 wtyczek, bez których nie może obejść się Twój WordPress
Wtyczki to jedna z największych zalet wordpressa. Pozwalają na szybką rozbudowę systemu.
Czytaj więcejJakie logo dla firmy?
Właściciele firm, którzy dbają o każdy detal w procesie kreowania wizerunku marki, doskonale wiedzą jak ważnym elementem jest logo.
Czytaj więcejProces tworzenia strony internetowej
Strona internetowa to nie tylko grafika i kod. Przed jej stworzeniem należy ustalić cel oraz zidentyfikować grupę odbiorców.
Czytaj więcejCo wpływa na prędkość ładowania strony?
Prędkość ładowania strony to jeden z kluczowych elementów w dzisiejszych czasach. Użytkownicy wymagają aby wyświetlała się ona możliwie jak najszybciej.
Czytaj więcejStrona one page – czy warto decydować się na takie rozwiązanie?
Bardzo popularne strony onepage nie są aż tak dobre pod kątem pozycjonowania. Czy warto się na nie decydować?
Czytaj więcejUżyteczny formularz kontaktowy
Jak powinien wyglądać użyteczny formularz kontaktowy? Czy jego budowa ma wpływ na konwersję?
Czytaj więcejSezon świąteczny w pełni – jak przygotować się na wzrost ruchu na stronie?
Przed świętami ruch w sklepach wzrasta diametralnie. Dotyczy to zarówno sprzedaży tradycyjnej jak i cyfrowe. Jak przygotować się na ten okres?
Czytaj więcej